În perioada 7 – 10 iunie 2018 s-a desfășurat Salonul Filatelic Paris-Philex, eveniment realizat în scopul valorizării mărcii poștale, fiind vizitat de 20.000 de colecționari sau simpli iubitori de filatelie.
Romfilatelia, paticipantă la acest eveniment, a reprezentat România cu mândrie și a prezentat vizitatorilor cele mai recente emisiuni de timbre.
Salonul Paris-Philex a reunit, alături de Poșta Franceză, reprezentanți ai Administrațiilor Poștale din Luxemburg, Malta, San Marino, sau care au participat în numele administrațiilor poștale din Bosnia, Croația, Bulgaria, Marea Britanie, Lichtenstein, Norvegia, Polonia, Slovenia, precum și negustori filatelici, case de licitații.
Nu au lipsit renumiții producători de accesorii filatelice Davo și Lindner, dar și cunoscuți dealeri de timbre, între care s-au regăsit parteneri consacrați ai Romfilatelia: Gerber Philatelie, Holger Tietz, Kniffka Philatelie, Perol, Sussman, Theodore Champion, Vincennes Philatélie ș.a.
La eveniment a fost prezentă echipa cataloagelor filatelice Yvert et Tellier.
Timbrele românești s-au bucurat de atenția vizitatorilor, ceea ce ne dovedește în continuare că Romfilatelia introduce în circulație tematici apreciate de colecționarii și pasionații de filatelie.
Dintre cele mai apreciate tematici amintim pe cele dedicate sportului – în special FIFA World Cup 2018, tematicii Europa, alături de tema Regalitatea în România, flora, fauna, precum și emisiunile de timbre dedicate transportului și aviației, alături de cele religioase.
De interes au fost albumul și produsul filatelic Sfintele Pasti 2018 și produsul special Europa 2018: Poduri.
Prezența Romfilatelia la Salonul Paris-Philex a reprezentat un prilej de a stabili cu omologii de la Poșta Franceză, detaliile emisiunii comune România-Franța, Generalul Berthelot pe frontul românesc, eveniment filatelic ce va avea loc la sfârșitul lunii noiembrie 2018, în deschiderea Sezonului Cultural România – Franța.
Prezența Romfilatelia la acest eveniment poziționează România pe harta mondială a filateliei, deschizând noi oportunități de colaborare și promovare a timbrului românesc în întreaga lume.