Prezentare

Romfilatelia, o companie de marcă

 

Tuturor celor ce aţi accesat site-ul Romfilatelia, vă urez bine aţi venit şi vă invit într-o scurtă incursiune, pentru a descoperi lumea din timbru!

Romfilatelia, instituţia desemnată să emită timbrele şi efectele poştale româneşti, a încercat în permanenţă să transforme şi să promoveze marca poştală românească ca veritabil ambasador al ţării noastre.

O bucată mică de hârtie, dar cu o importanţă atât de mare, timbrul este un instrument eficient de comunicare folosit atât la nivel naţional, cât şi în plan internaţional, oferind o viziune în miniatură a patrimoniului cultural, artistic şi istoric al unei ţări.

Dacă filatelia înseamnă colecţionarea mărcilor poştale, ea capătă în acelaşi timp noi valenţe. Vorbim despre un mijloc de informare în masă, de educare şi mai ales de promovare în întreaga lume. Timbrul călătoreşte pretutindeni şi odată cu el şi tezaurul ţării noastre.

Colaborările avute de Romfilatelia ne-au ajutat să pătrundem tainele istoriei, artei, spiritualităţii, frumuseţilor naturii, sportului şi a multor altor domenii, pe care le-am reunit într-un portofoliu de colecţii filatelice impresionante.

Am încercat să aliniem compania noastră la evoluţiile şi tendinţele internaţionale din filatelie, păstrând în acelaşi timp stilul nostru tradiţional de a crea şi a comunica prin intermediul timbrelor.

Publicul, colecţionarii şi abonaţii au fost reperele noastre. Tematicile abordate au vizat subiecte clasice şi generale – evenimente naţionale şi internaţionale, aniversări personalităţi, floră, faună, păsări sau animale, sport, sănătate, oraşe naţionale, etc., dar şi subiecte noi şi interesante, create şi ilustrate într-o grafică specială.

Am moștenit o istorie frumoasă, de care suntem mândri, pe care am promovat-o constant pe mărcile poștale cu ajutorul echipei Romfilatelia, colegi care ne-au împărtășit din experiența lor profesională și cărora le mulțumim pentru pasiune și dedicare.

Am fost onoraţi să reproducem pe timbre imaginea personalităţilor marcante ale României şi mândri de a obţine dreptul de a le imortaliza pe marca poştală, promovându-le în acelaşi timp la nivel naţional şi internaţional, prin corespondenţa externă şi valorizându-i în colecţii transmisibile generaţiilor viitoare.

De 13 ani, Romfilatelia conferă timbrului noi valenţe precum eleganţă, rafinament, artă şi va continua misiunea sa de promotor al valorilor naţionale, al marilor evenimente.

 

                 Director General